Messi dostal 20 miliónov za reklamu pre Socios.com

  • Lionel Messi dostal 20 miliónov za reklamu pre spoločnosť Socios, aby sa stal globálnym ambasádorom fanúšikovských tokenov. 
  • Klub FC Barcelona je veľmi zadlžený, tým že musel nechať odísť superhviezdu Lionela Messiho.

 

Messi, ktorý hrá za futbalový klub Paríž-Saint Germain a je kapitánom argentínskeho národného tímu, bude podporovať výmenu na nasledujúce tri roky.

Fanúšikovské tokeny sú typom kryptomien, ktoré najčastejšie predstavujú rôzne športové tímy a umožňujú fanúšikom mať vstup do malých rozhodnutí v komunitách svojich tímov, ako sú čísla družstiev a oslavné piesne. Socios hostí fanúšikovské žetóny pre množstvo rôznych tímov vo futbale, hokeji, basketbale a ďalších.

“Fanúšikovia si zaslúžia uznanie za ich podporu,” uviedol Messi vo vyhlásení. “Som hrdý na to, že sa môžem pripojiť k poslaniu Socios.com vytvoriť prepojenejšiu a odmeňujúcu budúcnosť pre fanúšikov po celom svete.”

Krypto platforma v tlačovej správe uviedla, že Messi sa bude podieľať na reklamnej a propagačnej kampani pre Socios v príprave na majstrovstvá sveta v Katare na konci roka.

Socios už spustil množstvo fanúšikovských žetónov pre niekoľko svetovo uznávaných futbalových klubov, ako sú FC Barcelona, PSG, AC Miláno, Juventus, Valencia, Inter Miláno, Manchester City, Arsenal, spolu s partnerstvami v iných športoch, ako sú NFL, NBA, MMA atď.

FC Barcelona je zadĺžená

FC Barcelona chce vytvoriť vlastnú kryptomenu. Tieto plány oznámil prezident klubu Joan Laporta na Mobile World Congress v katalánskom meste.

Klub odmietol ponuky na spojenie s krypto podnikmi, pretože chce vyvinúť vlastnú kryptomenu a vlastnú metaverzu.

Všeobecne platí, že tlak Kataláncov do krypto priestoru prichádza ako malé prekvapenie. Klub je veľmi zadlžený, tým že musel nechať odísť superhviezdu Lionela Messiho. Celkové záväzky FC Barcelona predstavujú 1,35 miliardy eur.

Ako by mohol vyzerať “Barca Coin“, nie je v súčasnosti jasné. Bol by možný druh fanúšikovského tokenu podobného tokenu PSG alebo Milána, s ktorým môžu priaznivci FC Barcelona teoreticky ovplyvniť rozhodnutia klubu.

“Nemáme za sebou veľké korporácie ani akcionárov. To nás núti byť nápaditými, inovatívnymi, odvážnymi a byť o krok vpred v mnohých oblastiach, ktoré obklopujú športový priemysel,” povedal Laporta.

Leave a comment

My Newsletter

Sign Up For Updates & Newsletters