Starbucks a Polygon (MATIC) spojili sily v novom programe pre komunitu

Kávový gigant Starbucks a spoločnosť Polygon (MATIC) sa spojili, aby dali zákazníkom svojho vernostného programu možnosť kúpiť a získať zberateľské NFT.

Starbucks sa obrátil na Polygon s tým, že chce uviesť na trh NFT, ako súčasť svojho vernostného programu Web3, ktorý ponesie názov Starbucks Odyssey.

Program by sa mal spustiť najneskôr ešte do konca tohto roka. Bude umožňovať zákazníkom zarábať digitálne aktíva (NFT), čo im umožní mať exkluzívne odmeny a zážitky. Vraj to bude len doplnok už existujúceho vernostného odmeňovania, ktoré zaznamenalo veľký úspech.

Podľa informácií spoločnosť vymenovala ako špeciálneho poradcu ich systému Adama Brontmana, tvorcu ich systému Mobile Order and Pay System.

Starbucks však nebude inzerovať používanie technológie blockchain. Vraj by normálny zákazník, ani nevedel, čo robí, čo to je, a že to má vôbec nejakú spojitosť s blockchainom.

Prečo je toto partnerstvo dôležité?

Brady Brewer, výkonný viceprezident a hlavný marketingový riaditeľ Starbucks, povesal:

„Po prvýkrát spájame členov nášho vernostného programu Starbucks Rewards nielen so Starbucks, ale aj medzi sebou navzájom. Využitie technológie Web3 umožní našim členom prístup k skúsenostiam a vlastníctvu, ktoré predtým nebolo možné. Starbucks Odyssey prekoná základné výhody, ktoré si naši členovia Starbucks Rewards obľúbili, a odomkne digitálne, fyzické a zážitkové výhody, ktoré sú jedinečné pre Starbucks.“

Ako to bude fungovať?

Prístup k platforme Polygon NFT sa používatelia jednoducho prihlásia do svojej aplikácie. Budú mať prístup k určitým aktivitám. Buď to bude hranie hier alebo dokončenie nejakých aktivít súvisiacich s kávou. Za to získajú pečiatky NFT, ktoré budú mať určitú bodovú hodnotu a môžu za ne rovno aj nakúpiť u Starbucks.

Zatiaľ vyzerá spustenie na koniec tohto roka. Spoločnosť Polygon navyšuje pracovnú silu o 40 %, a to manažérov, inžinierov a vývojárov Web3.

Starbucks nechce zatiaľ zverejniť cenu svojich digitálnych aktív alebo iné kľúčové info o platforme.

A na záver ešte slová Brewera o tom, ako NFT pomôže spoločnosti transformovať ich vernostný program:

„Pre ľudí bude veľa spôsobov, ako zarobiť (odmeny) bez toho, aby museli míňať veľa peňazí. Chceme, aby to bolo super jednoduché a dostupné. K dispozícii bude množstvo každodenných skúseností, ktoré môžu zákazníci získať, napríklad virtuálne kurzy alebo prístup k limitovanej edícii tovaru. Rozsah skúseností bude pomerne široký a veľmi prístupný.”

Mohol by vás zaujímať článok aj získavaní Bitcoinu pomocou hier Solitaire a Sudoku. Kliknite a dozviete viac.

Leave a comment

My Newsletter

Sign Up For Updates & Newsletters